Ανοικτή  επιστολή  στους  γονείς  ή  κηδεμόνες

Όλοι  μας  έχουμε  στόχο να δώσουμε  στα  παιδιά  μας τα απαραίτητα εφόδια   για   να  αντιμετωπίσουν  το  ανταγωνιστικό   περιβάλλον  που  τα  περιμένει . Περιβάλλον  που  τώρα   πλέον   έχει  ξεπεράσει   ακόμα  και   τα   όρια  της χώρας  μας.  Η  προσπάθεια  αυτή  πολλές  φορές   παίρνει  και  μια  μορφή  αγωνίας  για  το  μέλλον  τους.

Πολλές  φορές , όμως , στην  αγωνία  να  τα  προετοιμάσουμε  για   το    αύριο, ξεχνάμε το  σήμερα. Ξεχνάμε  τις  ανάγκες  της  ηλικίας  τους για  το παιχνίδι , φιλίες, ανεμελιά , στοιχεία  απαραίτητα  για  την  ανάπτυξη    της  προσωπικότητάς  τους. Τα   εξωθούμε   σε   άπειρες   δραστηριότητες   με  εξαντλητικά  ωράρια , χωρίς   να  συνυπολογίζουμε  και  τις  δικές  τους  επιλογές. Παρασυρόμαστε   και   παρασύρουμε   κι  αυτά   σε  μια  πρακτική  ανταγωνισμού , φιλοδοξίας  και  άμιλλας, σε  σχέση  με  τον  συμμαθητή, τον  γείτονα , τον  φίλο.  Ξαφνικά   νοιώθουμε   ότι  "γράφουμε"  μαζί  τους  κι  εμείς  τέστ , παίρνουμε   κι   εμείς   βαθμούς , κρινόμαστε   στην  τάξη.   Η  σχέση   μας   δεν  είναι πλέον  υποβοηθητική  αλλά  κάποιες  φορές  προχωράμε  ένα  βήμα μπροστά  από  αυτά  κρίνοντας  τα  σε  καθημερινή  βάση.

Ίσως  θα  πρέπει  να  στρέψουμε  ξανά  το  ενδιαφέρον  μας   στις    πραγματικές    τους  ανάγκες , να   αναπτύξουμε    ένα  διάλογο  μαζί  τους.  Ένα    διάλογο  γι'  αυτά    που  απασχολούν  τα  παιδιά  μας  και  όχι  γι'  αυτά  που  απασχολούν  εμάς  για  τα  παιδιά  μας. Μέχρι  στιγμής    το    Σχολείο  έχει    αποδείξει  ότι    μπορεί    με    υπευθυνότητα  να  τους  δώσει  γνώσεις , αγωγή  και  εφόδια.

Δεν  είναι  τυχαίο  ότι  οι  μαθητές    με  λαχτάρα  περιμένουν  το  Σεπτέμβριο  για  να  επιστρέψουν  στο σχολείο τους ,ούτε  ότι  απόφοιτοι  στον  αγιασμό  του  Σεπτεμβρίου  είναι  εκεί, αρνούμενοι  να   το  εγκαταλείψουν , γιατί  νοιώθουν  το σχολείο σπίτι  τους. Ας  τους  δώσουμε  ξανά  αυτό  που   πραγματικά  χρειάζονται  από  εμάς. Στήριξη  εκεί  που  μας      τη   ζητάνε,    εμπιστοσύνη  στις  προσπάθειές    τους    και    σεβασμό  στις  ανησυχίες  τους. Μόνο  ο  σεβασμός    στην    προσωπικότητά  τους  και  όχι  η  κούρσα  του  ανταγωνισμού μπορεί  να  τα  κάνει  πραγματικά  ευτυχισμένα και εμείς  με  πολλή  υπομονή  κι  αγάπη  να  τα  στηρίξουμε.
Ας  ξεκινήσουμε  λοιπόν  μαζί , ας  βάλουμε  στόχους  μαζί , ας  συμπορευτούμε.
Για  την  εύρυθμη  λειτουργία  του  σχολείου, ώστε αυτό  να επιτελέσει πλήρως  τους  στόχους  του, είναι  αναγκαία  η  συνεργασία  Γονέων , Τοπικής  Αυτοδιοίκησης  και  Καθηγητών.
Γονείς: Θέλουμε  να  είστε  κοντά  στο  σχολείο, μαζί  να  χαιρόμαστε για τις επιτυχίες των  μαθητών  μας, μαζί  να  προβληματιζόμαστε  σ' αυτά   που   δεν  πήγαν όπως   τα  θέλαμε  και  να  τα  διορθώνουμε.

Δήμος: Στη  πρώτη εθιμοτυπική  επίσκεψη  του  νέου  Διευθυντή  στην   κ.  Δήμαρχο διαπιστώθηκε  η   αμέριστη     συμπαράσταση   του   Δήμου   ηθικά     και     προπάντων  υλικά.  Μάλιστα    ο   Πρόεδρος   της   Σχολικής    Επιτροπής    βοήθησε   τα     μέγιστα     για   τη  δημιουργία   Γραφείου   Καθηγητών, σε  πολύ   σύντομο   χρονικό  διάστημα, απαραίτητο  για    την  ομαλή   λειτουργία   του   σχολείου   και   πιστεύουμε    ότι   θα     γίνουν    άμεσα  οι  ελαιοχρωματισμοί. 
Για  άλλα  θέματα που απασχολούν  το  σχολείο μας, θα τα δρομολογήσουμε,  έτσι  ώστε  να  δημιουργηθεί  ένα   σχολικό περιβάλλον, φιλικό και αγαπητό στους μαθητές μας , που  είμαστε  σίγουροι ότι  θα  το σέβονται.


Καθηγητές: Οι  πόρτες  του  Σχολείου  και  Γραφείων  Διευθυντή  και  Καθηγητών   είναι  ανοικτές . Επιθυμούμε  να   επισκέπτεστε   το  σχολείο   να    ενημερωνόμαστε   και    να  σας  ενημερώνουμε   σε    θέματα    που   θα    βοηθήσουν    τους    μαθητές  μας.   Μπορούμε    σε  συνεργασία  να    δημιουργήσουμε    τόσα     πολλά, ώστε  η  προσφορά  στους  μαθητές  μας  να  είναι ανεκτίμητη.

   

    Ο  ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
    ΚΑΙ  ΟΙ  ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ
    ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ  ΜΕΛΙΓΑΛΑ


αρχική
καθηγητές